Bebeğim bugün 9 günlük ilk bir hafta yoğun bakımda kaldı enfeksiyondan dolayı. Neyse sorum şu. Çok uyuyor yani biz uyandırmasak hiç kendiliğinden uyanmadı mesela. Yani bu normal mi ? Beslemek için uyandırıyorum 2-2,5 saatte bir. Oda yarım saat öncesinden başlıyoruz uğraşmaya , anca uyanıyor yani . Yarın yoğun bakım doktoru kontrole çağırmıştı çok korkuyorum sarılık var deyip yine alırlar diye 😞😞