Bende diyet yapınca insan gibi beslenmeye başladım ve bebeğim sakinleşti. Süt yapıyor ve hazır kolay diye hep büskivi yedim ama dengeli beslenincede süt yapıyormuş hemde sağlıklı şeyler sütüme geçince bebeğimde besleniyor. Bende müsli yemiştim yulaflı oda süt yapıyor