Merhaba hanımlar daha önce de yazmıştım.3 ay 24 günlük bebeğim var.2.aydan 3.aya kadar 1 ayda 600 gram almıştı doktorumuz normal demişt alt sınır ama mamaya gerek yok demişti.Bir haftadır çok huzursuzdu doktora götürelim dedik.Doktorumuz kilosuna baktı 3 haftada 380 gram almış önceki aya göre düşmüş kilo alımı bu yüzden gece 2 kez mama takviyesi yapalım dedi.Zaten sağ göğsümü emmek istemiyordu 1-1,5 aydır.Hep sol emiyordu sağ göğsüm pek dolmuyordu.İlk zamanlar taşıyordu sütüm.Mama vermeye çalıştım gece çok ağladı biberonu almadı ağzına o ağladıkça bende ağladıM ağzıyla meme aradı durdu yavrum 😭 kendimi o kadar kötü hissediyorum ki son zamanlarda bu virüs muhabbetlerine çok kafamı takıyorum uyku uyuyamıyorum acaba stresten mi azaldı diyorum.Bi de doğum kontrol hapı kullanıyorum cerazette diye o da azaltmış olabilir mi 😓