Nurbeyaz sütün çok az diye düşünme en başta. Tatlı falan bence boş. Sen su iç bol bol emzirme öncesi ve sonrası ve suyun ılık olsun. Benim çok diyemem milletin dediği fışkırma falan yok ama bebeğime kilo aldırıyor. Yediklerimde kremalı bisküvi, rezene, kimyon, soğan, sabahları tereyağlı yumurta, pekmez kan düşüklüğümde var diye, maydonoz. Sen ilk başta yettiğini düşün emzirirken bebeğinle göz teması kur. Benim göğüslerim hep yumuşak kızım gün içinde çok uyuyunca sertleşiyor sadece. Bazı postlarda sert göğüsleri olduklarını okudum bende korktum. Ama çok şükür yetiyor birde sıcak duş yapıp göğüslerine masaj yap. Alt üst sağ sol elini gezdir.