elifmina3463 Kıymetli anneler kızım 3.ayını bitirip 4. Ayına girecek inşAllah. Ek gıda için 6. Ayın uygun olduğunu biliyorum ama etrafımda ki herkes bana 4. Ayda yavaş yavaş tattır diyorlar . Sizce ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz 🥺 şimdiden teşekkürler ❤️
busramerve elifmina3463 sadece anne sütü alıyorsa 6 ay alabildiği kadar alsın diye ek gıdaya başlamayın diyor doktorlar. Ama ben 5ay 5 günlükken ev yoğurduyla tadımlara başladım.
Yamac2019 elifmina3463 Ben 5 nci ayın bitiminde yoğurt verdim 6 ncı ayımda doktorumun verdiği ek gıdalara başladım millete kalsa 3 aylıkken et verecektim eline senin çocuğun kimsenin ne dediğine bakma
Prensesannesiii26 elifmina3463 canım kimin ne dediği değil senin ne yapmak istediğin önemli ek gıdaya başlayınca da zaten anne sütünü kesmiyorsun yine devam ediyorsun tadım olarakta sadece günde bir iki çay kaşığı verebilirsin yoğurtla baslayabilirsin 🥰🥰ama benden söylemesi linç ederler şimdi 🤣🤣
Ceren0109 elifmina3463 bebeğiniz ek gıdaya hazır oldugunda sıze o mesajı zaten vericektir. Biz de 4 ayımızda basladık cay kasıgı İle tadımlara oglum bız yemek yerken yemek ıstıyordu heyecanlanıp agzını sapırdatıyordu vermeyınce aglıyordu 😂 bızde basladık
elifmina3463 Yamac2019 haklısın valla o zaman biraz daha bekleyeyim . 5 ayımız da bitsin yoğurtla başlarım artık . Teşekkürler
Yamac2019 elifmina3463 Ek gıda dönemi daha eğlenceli hele bide yoğurdu yemeleri ben bitiyorum darısı başına doktorundan da ek gıda listesi al canım başlamalısın
elifmina3463 Prensesannesiii26 evet evet biliyorum anne sütüyle beraber zaten başlayacağım nasipse . Aman dur zaten tahmin etmiştim linç yiyeceğimi🤣 bende fikir almak için yazdım 🤣
Myagz elifmina3463 anne sütüyle besleniyorsa acele etmeee o yiyecekleri bir ömür yiyecek zaten anne sütünü alırken alsın 🌸
Myagz elifmina3463 bi de adını hatırlamıyorum okuduğum bi kaynakta ek gıdaya başlamak için bebeğin dik oturabiliyo olması lazım diyordu canım