Dorukcum_16 Ben de bu pazartesi yaptırdım aşılarını resmen serüven oldu. Önce 184ü aradım eve gelsinler diye, gelmeyiz dendi. Dedim ki hem emziren anneyi risk grubunda görüyorsunuz hem de aşı hizmeti vermiyorsunuz. Neyse mecbur gittim. Bebeği battaniyeye sardım kendim eldiven ve maske taktım. Üstüme bir ceket giydim. Sağlık ocağının ta dış kapısından birer kişi alıyorlardı, bi de her camı açmışlardı. Neyse girdik içeri battaniyesi ile sedyeye yatırdım bebeğin ellerinin bir yerine değmemesine dikkat ettim. Bizde bu ay 4 aşı vardı tek tek yaptı hemşire boyunu da kıyaslayarak dokunmadan ölçtü kilo için de gene battaniye ile tartıya koydum. Ordan çıkınca hemen eldivenleri ve maskeyi attım bebeğin battaniyesi ve üstümdekini bir poşete koydum bebeğin arabada üstünü değiştirdim onu da poşete koydum bebeğin ellerini kolonyalı mendil yapıp mendil ile sildim eldiven taktım. Sonra yeni maske taktım eve geldim. Bebek 4 gün yıkanmayacak ama ben hemen elbiselerimi kirliye atıp duşa girdim. 🤷♀️ Olay Budur . Zaten herkes evinin yanındaki sağlık ocağına bağlı bence ebeler aşıya gelmeli. Bir sağlık ocağında kayıtlı en fazla aşılı bebek olacak ki. Hem risk grubunda olan 65 yaş üstüne evinde hizmet veriyorsun ama emziren anneyi de risk grubuna alıp evinde hizmet vermiyorsun.