Kızlar 20 günlük bebeğim daha önce de söylemiştim meme almadığı icin sütümü sağıp veriyorum oda zaman buldukca yani günde en fazla 3 kere anne sütü alabiliyo diğer öğünleri hep mama veriyorum. Ve mama cok gaz yapıyo yani cocuk kıvranmaktan ağlamaktan morarıyo resmen ne yapsak cıkmıyo gazı. Doktor biogia diye bi damla verdi oda işe yaramadı. Anason yağı verin bir kaşık diyolar ama bebegim daha cok kücük yani anasonu falan direk ona vermeye cekiniyorum acıkcası bişey olur diye. Kendim süt sağmadan önce kimyonlu rezene çayı içiyorum içtiği sütten geçsin diye fakat mama yiyince yine başa sarıyoruz :/ napıcam akıl verim lütfeeen