berkininannesi Güzel anneler yeni kapandım ve elimde sadece bir defa dış çekimler için giydiğim abiyelerim kaldı satmak istiyorum 💕🕊
Miskokulubebegim berkininannesi aynen bndede var 200 liraya almıştım bir kez sözde giyildi 40 beden 110 liraya veriyorum montda var 120 ye almistim 40 a veriyorum