2 ay aşısına kadar o kadar güzeldiki 90 cc bitirirdi saati şaşmaz gelince bilir ağlardı isterdi. 2 ay aşısını olduk bi iştahı azaldı reddetmeye başladı dedik aşıdan herhalde geçer şuan 3 aylık ve bu 1 ay 90 içtiğide oldu ama zorla 70 80 de oluyor ve artık saati gelince ağlamıyor eskisi gibi iştahlı yemiyor dğn 3 aylık kontrol ve aşımız vardı dün bğtğn geve 50 70 içti sabahta 70 içti artıcağı yerde azalıyor bu durumla karşılaşan var mı ?