Ruzgarsmomm ben de doktora gidene kadar bilmiyordum. Fissür makatta çatlak demek. Yani makatındaki kaslarından biri veya birkaçı yırtılmış, sen tuvaletini yapmadan önce veya sonra oradaki yırtık yüzünden kaçak oluyor o da canını acıtıyor demişti. 3 dk bir operasyonla dikiyoruz ama kas dikildiği için istemsiz gaz kaçırma olabilir demişti ben de istemedim diktirmeyi.. ağrısı zaman içerisinde kendiliğinden geçti ama hemoroidlerim doğumla birlikte çoğaldı. Bir gün icabına bakmak gerekecek. Fissürü de başıma bela olmasın diye diktireceğim (çok ıkınmaktan yırtılıyor, ben doğum öncesi uzun bir kabızlık geçirmiştim o zaman oldu)