Kvldn 8 nisanda 1 yaş aşımız var? Bugünlerde aşısı olanlar gidiyor mu ? Sağlık ocagından arandınız mı ? Eşim gitmeyelim diyor ben götürme taraftarıyım?
Haticeazra Kvldn Kvldn Kvldn bizimde 26 nisanda 4 ay asimiz var ve ben bu surecte hep goturdum goturmek zorundayim.. 🙄 menenjit asisi falan onemli asilardi hepsi onemli gerci. Oyuzden ya bisi olursa diye hep korktum saglik ocagi fazla kalabalik oldugu icin goturmedim oraya. Ama hastane bos oluyor ve doktorumuz gidince ilk bizi aliyor hemen cikiyoruz. Aracimizla gittigimiz icin hizlica inip direk doktorun odasina geciyoruz.. 🙄 yani boyle telasli oluyor ama onun asilari icin ve ilerisi icin.. ♥️
Sultanas Kvldn bizimde 10 nisanda var goturecem ins aşılar da önemli sonuçta, ins bu durumdan çabucak kurtuluruz bu durum biter ama çocuk o aşıyı olmadigiyla kalir anca
Kvldn Bal_aselim Başka bir aşı postunda gördüm şimdi gitmeden hemşireyi aramış aşıyı hazırlamış girişte vurdurmuş ve hemen dönmüşler bende o şekilde yapıcam tabi daha kötü şeyler olmazsa sokaga cıkma yasağı vs
Sekerparem_34 Bal_aselim bizim de 17 Nisan,evet sıkıntılı bir durum ama ben götürme taraftarıyım çünkü çok önemli bu aşılar.
Kvldn Defneyelin Başka bir aşı postunda gördüm şimdi gitmeden hemşireyi aramış aşıyı hazırlamış girişte vurdurmuş ve hemen dönmüşler bende o şekilde yapıcam tabi daha kötü şeyler olmazsa sokaga cıkma yasağı vs Bizim kızamık aşısı zaten bebeklere bişey olmuyormuş virüsle ama kızamık oldugunu falan düşün hastaneye gidemiyosun 🤦🏻♀️
Ysmn07 Defneyelin bizimde 1. Ay aşımızın günü geldi ebemizle görüştüm yarın gidicem arabada geliP vurucak Böyle uygulamalar yapıyolarmış aşısını aksqtmak istemiyorum sizinde imlanınız varsa görüşürün bi
deryatoprak Defneyelin bızım de 1.ay asımız var gıdecegım hepatit B ıhmale gelmez dendi bana arabadan indirmeyecegım esımı gonderecegım arabada yaptıracagım asıyı oyle yaptırmıs bazı arkadaslar ben de sansımı deneyeceğim
Ilknrylmzciftci Gittik canım hemşiremiz aradı gün saat verdi bize kimse yoktu biz gittiğimizde sadece anne bebeği aldı içeri babası dısarda bekledi 3 aşımızı olduk cıktık ates felan yapmaz ama calpol kullanabilirsin aşı yeri huzurluk yapabilir dedi hassas olur dedi atlattık çok şükür bir hafta oldu
Portakal Kvldn kızımın yumurta alerjisi var 1 yaş aşısı hastanede gözetim altında yapılacak 4 saat bekletiyorlar kara kara düşünüyorum bende
Begum0702 Portakal yumurta alerjisi olunca neden aşı yapılınca bekletiyorlar ??? Sanırım benim de kızımın yumurtaya alerjisi var beslenmemden çıkarınca vücudunda ki kızarıklıklar gitti
[silindi] Kvldn 5 gün sonra 2.ay aşımız var ben gitmeden önce ebe yi aricam ona gore hareket edicem gel derse gidicem bu aşılar önemli aşılar vaktinde yapılmalı
Kvldn [silindi] bende aricam artı Diyarbakıra taşındım kayıtlı oldugumuz sağlıkocagı ise Batmanda 🤦🏻♀️
Ancak [silindi] bizimde Salı günü 2. Ay aşısı olacak,ebemizi aradım erteleme yapamayız dedi🥴hayırlısıyla gidip gelelim inşallahh ve bulunduğumuz şu durum hayırlısıyla tez vakitte bitsin inşallahh 🤲🏻🤲🏻😞
Ilknrylmzciftci Önerim yanınızda bir tane daha örtü olsun kollarına yaparken kucağınızda oluyor ama bacağından yaparken sedyeye yatırıyor o esnada altına serersiniz🤗
Melisinannesii Biz de dün gittik 2. Ay aşılarımızı yaptık. Ben bikaç gün önce hemşirenizi arayıp konuştuğumda, arabada yapabiliriz aşıları demişti. Gittiğimiz de kimse olmadığı için girdik hemen aşıları oldu çıktık. Siz de önce telefonda görüşebilirsiniz
AmineGlce Kvldn bizimde 7 nisanda aşımız var ama napıcaz hiçbir fikrim yok. Eşim diyor hemşire eve gelsin yapsın aşıyı. Sonuçta kurum dışı göreve gidiyorlar haftada 1 gün. Yani eve gelebilir. Arayıp soracağım bende. Bakalım nasıl olur.
Bebegimucizem Kvldn 9 Nisan’da da bizim aşımız var daha hemşiremizle konuşmadık ama diğer aşılarımızda olduğu gibi zamanında yapılması taraftarı olacağından eminim.Ki bende böyle bir dönemde tabiki oğlumun bagısıklıgını aşılarıyla desteklemekten yanayım.
[silindi] Kvldn cnm bak ben beylikdüzünde oturuyordum bahçelievlere taşındım oturdugum mahalledeki saglık ocagına gitttim artık burada oturdugumu söyledim ve hamileydim hemen ordaki sekreter bilğisayar üzerinden tc kimlilk numaranla senin naklini bulundugun yere alıyor ve artık oraya gidp geliyosun git en yakın saglık ocagına yeni taşındıgını söyle sistem üzerinden kaydını hemen yapıolar
baturalpim Kvldn gittigin yere hemen kaydini alabiliyolar bnde hamileykn 2 saglik ocagi degstrdim. Bnde d bakirda yasiuorum bu arada
AmineGlce Kvldn aşı mecbursa gelmek zorunda ama. Sonuçta ortada olağan bir durum var. İncileri dökülmez gelsinler😂😂😂