Bal_aselim kızım 9 aylık biz hiç kestirmedik, kestirmeyi de düşünmüyorum. Zaten saçsız doğdu, olan 2-3 tel saçı da döküldü sonra çim adam gibi uzamaya başladı :) şuan sadece kafasının ortasında saç var. Uzayabildiği kadar uzasın, bu gidişle okul çağında bi toparlatırım o kadar :)