ikizlerinannesi benim kizim 34.haftalik dogdu. Bazi davranışları kronolojik bazilari ise düzeltilmiş devam ediyor. Duzeltilmis 2 ay 13gunluk kro 3bucuk aylik. Yaklaşık 1bucuk aydir konustugumuzda yada guldugumuzde bize gulmeyle karsilik veriyor. Suan bizimle konusuyor gibi sesler cikarip, cigliklar atiyor. Oyuncaklara çok dikkatli bakip inceliyor. 1 aylıkkenden itibaren ellerini tuttugumuzda kafasini kaldirip kalkmak istiyor. Ama hala nesneleri tutma, kavrama yapmıyor. Premature bebekler sabir ister diye duymuştum. Doğruymuş. Her yeni yaptigi harekette evde bayram havasi oluyor. Allah hepimizin evlatlarina uzun ve saglikli bir omur nasip etsin.