Güzel anneler;
Kızım şuan 6 ay 17 günlük. Doğduğundan beri emmesi sorunluydu, hiç emmek istemedi. Gerek sağarak, gerek zorla 5. aya kadar gelebildik. Düzensizlikten dolayı sütüm ciddi derecede azaldı. Kilo alımı ayda 180 grama düştü. Doktor tavsiyesiyle ek gıda ve mamaya başladık. Aptamil mama aldım ilk 1 hafta çok güzel içti. Bezleri dolu doluydu, ama artık onu da 100 ml en fazla 120 ml içer oldu. Mamayı değiştim, hipp ve sma aldım. Sonuç gene aynı. Biberondan mı diye biberonuda değiştim, ama yok. İçmiyor hiçbişekilde 120 ml den fazlasını içmiyor ve buda onu doyurmor eminim. Bezi hiç dolu dolu olmuyor. Bunu yaşayan anneler var mı ? Ne yapabilirim ? Yardımcı olabilecek, akıl verebilecek olursa çok sevinirim.