Merhaba ben 15 haftalık hamileyim 10 aylık bebeğim var hala emziriyorum ama göğsümun birinde süt kesildi hiç yok diğeri de çok azaldı artık stres ten mi hamilelik ten mi bilmiyorum çünkü ikili tarama testimiz çok yüksek riskli çıktı amniyosentez önerdiler flan çok stres yaşadım yada hamilelik ten bilmiyorum annem önce biri kesilir sonra diğeri yavaş yavaş diyor zaten bebeğim ilk 6 ay hem emdi hemde alerjik olduğu için alerjik mama verdik ek gıdaya 5 buçuk aylık başladı ve ek gıdaya düşkün ek gıdaya geçince hemen emmeyi azalttı zorla ben emziriyordum gebe kalmadan önce de bu yÜzden az emdiği için zaten sutum aZalmıştı şimdi de bebeğim dişlerini pes peşe çıkardı ve iştahı gitti çok zayıfladı kaç gündür biraz hasta mamayı da almıyor süt de tek göğsüm de az var az emiyor zaten ek gıda veriyorum çorba flan önereceğiniz birşey varmı devam sütü vb.