Dorukcum_16 kullanmıyor musun serum fizyolojik normalde. Biz kullanıyoruz ağızla çekmeli olan burun aspiratörü de kullanıyorum, burnu açılıyor ama o hırıltı çoğu zaman var. Bir de eğer serum fizyolojik alacaksan eczanelerde izotonik su satılıyor serum olarak ondan al, bir de enjektör alırsın, serum fizyolojikten daha ucuz ve aynı işi görüyor