Semihaa Ayına girmek üzere olan bir oğlum var 2 gecedir çığlık atarak ağlayarak uyanıyor bu gece de uyanıkken bi anda çığlık atıp ağlamaya başladı başına böyle birşey gelen varmı
Zeyno111 Semihaa Atak dönemine girmiş olabilir genelde 3.ay civarı başlıyor bazen 3buçyk aylıkken değişir herkese göre atak yapabilir diş için henüz erken çünkü bazen bebekler sebepsiz de kabus görmüş gibi ağlayarak uyanıyor
Semihaa _tospikannesi gaz problemi yaşamıyoruz ama her gece 1 defa oluyor bu olay kucağıma alınca susuyor devamı olmuyor
Semihaa Zeyno111 insanın aklına türlü türlü şeyler geliyor atak döneminde olacağı hiç aklıma gelmemişti teşekkür ederim