Oglumvebennnnnnn benim oğlumda bu şekildeydi ilk önce anlamadık acile gittik hic birsey çıkmadı bir sürü tahlil yapıldı kolik dendi ve 3. Ayin sonuna kadar bu şekilde olcak dedi tüp fakültesine kadar gittik neden bu kadar agliyor diye hic birsey çıkmadı sac kurutma makinesi açıkta uyutuyordum ben ayağımda salladım battaniye ile salladık dr bunları yap dedi ise yarıyor istersen dene ve Biogaia ve sab damla kullanıyoruz baya iyi