Ek gıdaya geçtiğimizden beri zaten öyle ayıla bayıla yemiyordu gün geçtikçe büyüdükçe yer diye düşündüm ama tam tersi büyüdükçe hiç yemez oldu yese bile böyle çok az bir öğün iki üç lokma ancadır. (Sade yoğurt işte bu sebze püreleri yumurta sarısı en temel yiyecekleri bile yemiyor kusası geliyor) Bu arada eziriyorum onun dışında başka bişey sürdüğü yok zaten ağzına. Var mı bi öneriniz