Feraye_ NilBilge benim bebegim 3.5 aylik dogudundan beri kundak yaparak yatkriyorum yoksa uyaniyo sende kundak yap oyle zor olur
Aysima2020 havvahiraninannesi yaa Biz yaptk kaynanam yok alışmasın fln filan sanki o bakacak o sefasını sürüyo geliyo sevip gidiyo 🙄 cok pişman oldm smdi bşlıcam yine yatarken
Ebrucel Biz 5 ay 4 günlüğüz. Hiçbir zaman kundaklamadım. Lakin diş çıkarana kadar🤣. 3 gündür tulumun kollarını içine sokup fermuarı çekiyorum😅5 dakikada uyuyor. Bari emziği düşürmüyor bu süreçte ama diş acısından yine gece uyanıyor her saat