Bronşiyolitten 10 gün hastanede yatmış bir bebeğin annesi olarak sana tavsiyelerim var. Basit bir öksürüğü bile hafife alma,panik yap direk hastanelere koş demiyorum ama hastaneye gitmeden önce evde kendin bebeğini biraz rahatlatmalısın,çünkü balgamı çıkaramadıklaeı için çok çabuk ciğerlerine inebiliyor.Ve hassas bir bünyeye sahipse bebeğiniz bunu çok sık tekrarlıyor. Öncelikle serum fizyolojik olacaksınız torba şeklinde.2 tane 20 cclik şırınga alıyorsunuz.(şırıngaların ikisi de sonuna kadar dolacak) bebeğinizi yan yatırıp (misal önce sağa) sağ burnuna bütün sırıngayı boşaltacaksınız,sonra yüzüstü kaldırıp sırtına ellerinizi kubbe gibi yapıp patpat vuracaksınız(20 30 saniye yeterli) ,aynı işlemi tekrar sol yanına yatırıp,sol burnuna sıkarak yapacaksınız ve tekrar yüzüstü çevirip patpatlayacaksınız sırtını.Mukus çıkabildiği kadar çıkacak.Bu işlemi 2 3 saatte bir yapacaksınız. Aspiratörle çekme işlemini serum ile açtıktan sonra yapabilirsiniz ama günde 2 3 kereyi geçmemek kaydıyla ,yoksa burun içi mukozayı bozarsınız.