Artık o kadar yoruldumki ayakta sallamaktan hatta artık topuklarım yara bere içinde kaldı sürtünmekten bide kendini kasarak bastırıyo deliriyorum çok yoruldum ne beşikte sallanarak uyur ne de emerek illaa ayakta sallancak ve ben bu durumdan çok yoruldum ayaktan indiririm uyanır indirmezsem hayatım tamamen gün içinde onu sallamak ve ayagımda uyutmakla geçiyor nasıl bıraktırabilirim artık sinirlenmeye başladım diş çıkarıyo uyutmakta dahada zorlanıyorum saatlerce salla babam salla nereye kadar devam edicek artık sinir sistemim tamamen bozulmak üzere özellikle ellerini tutar ninni açar veya söyler seve seve uyutmaya çalısırım çok iyi de dalar ama bırakınca uyanıyo ayakta sallamayanlara sesleniyorum nasıl başardınız kızım 8 ay 20 günlük nasıl unutturabilirim yardımcı olurmusunuz?