Bebegim bobreklerinde genislemeyle dunyaya geldi doktor cok kucuk o yuzden ilacli ultrasonla simdilk bakmayalim dedi ama kontrolleri takip edelim mutlaka bi sorun olursa tedavi baslariz dedi ama ben simdi gidemiyorum hastane durumlarindan dolayi gittigim yer fakulte hastanesi acaba tecrubesi olanlar yazabilirmi ne yapsam gotursemmi