Sevalseval
Slm kızlar bebeğim 2,5 aylık ve bu süreç beni çok yıprattı hamileligimden bu yana sürekli hastanedeyim sürekli acillik oluyordum.hamileligimin 3 ayında safra kesemde taş çıktı..ve 9 ay boyunca her hafta acillik oldum çok şiddetli agrim. Oluyordu amaliyat olmam gerekiyordu ama malum hamileydim ilaç dahi icemiyordum paroldan başka o da fayda etmiyordu neyse ki öyle böyle geçti bisekilde ve ben normal doğum yaptım bu seferde enfeksiyon kaptim 8 gün hastanede yattım bu süre içinde bebeğime doğru düzgün anne sütü veremedim yeni doğan bebeği sürekli emzirmen gerek ki gelsin sütüm malaesef bebeğime yetecek kadar olmadı..hergun getiriyorlardı Bebagi yanıma 1 saat ama yetmiyordu tabi..neyse çıktım hastaneden derken amaliyat olmam gerekiyor du çünkü taşlar artmıştı..ve yine 10 gün sonra amaliyat için gittim hastaneye amaliyat oldum hastanede kaldım derken antipiyotikte kullaniyordum bı 15 gün yine emziremedim..yani bebeğime maalesef anne sütü veremiyirum ve bu durum beni çok üzüyor sağlıksız olur sürekli hastalanır korkusu var içimde mama bu sonuçta anne yerini tutarmi diyorum..sürekli tvlerde gazetelerde dergilerde kitaplarda anne sütünün degerinden bahsediliyor iyice moralim bozuluyor nolur bana akıl verin benim gibi olan var mı?:(
Sareveduygu
Şakın moralinizi bozmayın ve çok geçmiş olsun talihsizlikler olmuş.bende başta veremedim anne sütü kafama çok taktım neler denedim neler yaptım aklınız durur .en sonunda dedim napiim demekki bebeğime süt veremicem ama aç da bırakamam .ve gelişimi için beslenmesi de önemli .kafama takmadığım an sürüm geldi .çncelikle psikolojinizi rahat bırakmanız bol su içmeniz ve bebeği hep emzirmeniz sütü getiren en önemli şeyler .pes etmeyin süt gelecektir .helmiyorsa da mamayla büyüyen birçok benek var endişelenmeyin rahat olun ve tekrardan çok geçmiş olsun