MiracAlpinveUmutunAnnesi Emirinannesioo benim oglumda kullaniyo 3 numarasını gayet memnunuz bir sıkıntı olmadı
melodininoglu Ben bi ara kullanmıştım. Hiçbi mamayı içmiyodu bebevitayı denedik içti. Sonra bebelac aldık şimdi onu kullanıyoruz. Bize bi zararı olmadı, ithalatçısıda hipp. Doktor içiyosa devam edin demişti 🤷🏼♀️
Hacermirac34 Ben kullanıyorum oglum aptamili fln icmrdi sadece onu iciyor hem meme hem mama gidiyoruz biz benegim 40 günlük memnunum o mamadan