Kızlar bebeğim 6 aylık daha yeni yeni destekli oturuyoruz prego mio mama sandalyesi aldık joie alcaktım malesef tükenmiş gozukuyor hespinuradada 1100 tl cıkıyor açıkçası okadar butce ayıramam helede şuan evde oturuyorken eşime 101e gelenlerden alalım dedim ama istemedi bizde prego sipariş ettik bu akşam yorumlar iyi ama ben birebir kullanan varmı memnunmusunuz onu merak edıyorum kullanışlımı nasıl ?