Arkadaşlar merhaba ,2aylik kızım var iki gündür kafasında geçmeyen kızarıklıklar var oda sıcaklığı 26derece gayet iyi neden oldu hiç anlamadım anne sütüyle besleniyor bi fikri olan var mi resim yükleyemedim yoruma belki ekleyebilirim bi ilgilenebilir misiniz acaba 😢