Vikvik Selam arkadaşlar ben kpss ye gayet güzel hazırlanıyordum. Son iki haftadır çalışamıyorum kafam sürekli dolu coronayla. Konuları da bitiremedim. Çalışabilen var mı? Kendinizi nasıl motive ediyorsunuz?
Esracm Vikvik ben en son 2016 da girdim. Konuları bitirmistim. Tekrar ediyordum. Darbe oldu sinav ertelendi. Konulari bitirmeyenler bitirdi paun sapmasi yükseldi ve atanamadim. Boyle ertelenmeler cogu zaman dezavantaj oluyor
Deletedmom123 Vikvik Çalışmayı bırakmayın , bildiklerinizi de unutabilirsiniz . Çalışma saatlerini düşürün yavaş yavaş arttırırsınız . Çok çalışmak önemli değil , disiplinli çalışmak ve sebat önemli . Konu tekrarı ve deneme çözmeyi ihmal etmeyin . Kolay gelsin 🌼
seydaac Vikvik merhaba, bölümümüz nedir? Çalışmalarınız nasıl gidiyor? Ben bu yıl değil önümüzdeki sene için çalışıyorum. Çok fazla eksiğim olduğu için bir yılda kapatamam bu yıl da girip düşük puan alıp motivasyonumu kırmak istemedim.
Vikvik Sınav ertelendi biliyorum ama çalışmayınca huzursuz oluyorum. Kitabı açıncada aklıma hep corona geliyor konsantre olamıyorum.
Vikvik Esracm yorumun için teşekkür ederim. Baya can sıkıcı bir durum bu, hiç bu yönden düşünmemiştim.
Esracm Vikvik yanlis etki etmek istemem canim sen yine calis birakma. Benim.basima blyle birsey gelmisti. O