Esratnc__ ben ilk gebeliğim de yaşadım ve çok cektim. Şimdi sana bi kür vericem onu yap kurtulacaksın.ilk gebeligimin üstüne 2 gebelik daha yaşadım sıkıntı olmadı hiç. 6 diş sarımsağı kabuğuyla ez bi strecin üstünde iyice suyu çıksın daha sonra içine 2 yemek kaşığı bal koy karıştır. O karışımın üstüne oturmalısın yakacak ama 20 dk hic kalkmamalısın.hu karışımı basuruna denk getir ama…
Çok dua edeceksin 👌👌🌹