Benim ilk 20 gün çatlak oldu kalkan ve lanolinle tam geçti dedim. kırkım çıkınca sil baştan daha kötü 1 ay cebelleştim dhada kötü oldu yapmadık denemedik birşey kalmadı cerraha gittim fito krem verdi usg falan temiz çıktı ama dr 3,5 ay sürer dedi şuan 7 ay 4 günlüğüz 1 aydır iki aydır rahattım ki 1 ay önce diş çıkardık her emmede ısırıyo çok canım yanıyo. Bide de dr kantaron yağı sür demişti oda fayda ediyo