Kızlar 3 ay 17 günlüğüz. 4. Ay atağına mı girdik ? Geceleri düzenli ve uzun uyuyan kızım 5 gündür uyumuyor 20. Dk da bi saatte bi uyanmaya başladı geceleri. Ve benim migrenim var 2 gündür çok fena migrenim tuttu uykusuz kaldığım için ? 4. Atağında mıyız ? Google’dan baktığımda atakta gözüküyoruz ve bitmesine 30 gün var diyor 🤦🏻♀️ Gerçekten 30 gün sürüyor mu ve her gece böyle mi olacak yani ? Sonrasında düzene giriyor mu ? Migrenim beni çok zorluyor parol hiç fayda etmiyor 😕