Evet hep burada yazılanları okurdum yok ya benim eşim yapmaz derdim hiç telefonunu da karistirmazdim. Bugün bir konudan dolayı aramız limoni. Kafaya taktım ya işte şeytan uğraşıyor. Kendisi lavaboya girdiğinde telefonun galerisine girdim bikinili kızların dans videoları vs bunun gibi şeyler. Bir arkadasi da akşama doğru bir video atmış yine dans eden ciplaga yakın bir kız videonun sonunda beklenmedik şeyler çıkar ya öyle videolardan neyse benimki bu videoyu kardeşine de atmış. Az önce kardeşi aradı bu ne diye hiç ya resim arkadaş atmış bende sana attım diyor ama biryandan da bana bakıyor suçlu çünkü. Bende duramadim yoo resim değil gayet güzel videolar devamı da var hatta dedim kendime de attım geliyor dedim. Tabi çıldırdı bağırdı bebeğim kucağımda emerken uyumuştu yavrumda korktu uyandı şuan kendimi odaya kapattım ve baş agrisindan ölüyorum. Haklıymış gibi bana bağırıyor telefonumu neden karıştırıyorsun diye sustum üstüne gitsem daha beter olacak ama affetmiycem onu saçma sapan videolarla resimlerle uğraşıyor empati diyorum her zaman aynısını ben yapsam ne olur acaba