sedayt Kızım 8 aylık uyurken aşırı terliyor oda 23 24 derece yorgan örtüyorum üstüne gece üşür diye korkuyorum o yüzden mi terliyor ki ince bişey örtsem üşür mü of 😫
Hande59 sedayt oda sıcaklığı güzel yorgan biraz fazla gelebiliyor olabilir canım ben de aynı derecede battaniye örtüyorum hiç terlemiyor
Ikrazumra19 sedayt ince bir bebek battaniyesi ortuyorum zaten 10 dakika sonra geri aciyor evim sicak oldugu icin cokta sorun etmiyorum
Sum87 Uyku tulumu kullanın üzerine de 1 kat battaniye ben öyle yapıyorum gerçi yinede terliyor bizimki 😂
Deletedmom114 Evim sıcak olduğu için müslin örtüyorum sadece,zaten sıcağı asla sevmeyen bir kızım var 🌱
MirzaVeAnnesi Oda sıcaklığına bağlı inçe ve kalın penye battaniye var sıcaksa inçe . Soğuksa kalını ❣️ çok terleyen bi oğlum var dereceyi 23 ü geçirmemeye çalışıyoruz… 18 aylık oğlum bu yaşa böyle geldi …terden korkarım üşüsün ama terlemesin ❣️🥰sevgiler
biryavuzkusu sedayt 23 24 derece çok sıcak benim evim 21 lerde ben e bebekten aldığım tulumu Pijamasının üstüne giydiriyorum başka birşey örtmüyorum. En kara kışta bile öyle yaptım. Öğlen uyurkende kalın peluş battaniyelerden örtünce terliyor bende penye battaniye örtüyorum