Benim oğlumda 2 ay 13 günlük 10 gündür ellerini yumruk yapıp emiyor sapur şupur sesler çıkararak elleriyle iynuyo hep ve 1 haftadır aşırı derecede biberonu geveliyior agzinda döndürüyor emmek istemiyor gibi , ben sütümü sagip veriyorum biberonla kafayı yedirticek bana , en son 8 de 140 CC sütu zorla icirdim cunku 4 saat icmemisti, 11 de uyandı 30 içti sonra 1 de uyandı aranıyor 40 içti uyudu ağzında geveliyor, delirdim süt bozuldu ısıta ısita ekşi kokmuş döktüm 80 CC sütü