Benimde iki buçuk aylık kızım elini emiyor demekki bu aylarda yapıyorlar kızım bu aralar biberonu almak istemiyor azına verince basıyor çığlığı zor iciriyorum beni emmesinde bı sıkıntı yok ama biberonu istemiyor doğduğundan beri veriyorum bugünlerde ne olduysa almak istemiyor akşamda ağzında gevistiriyor 🤭