Esra1260 Dün aşı oldu dün bişey yoktu bugün akşam saatlerinde ateşi çıktı en fazla 38.1 gördük o kadar huysuzki asla durmuyor ağlıyor uyumak istiyor sürekli ılık banyo yaptırdık üstü ince ev sıcakta değil calpol verdim başka ne yapabilirim
Denizkaran_zeynepesil Esra1260 acaba diş mi geliyor aşı olduğu zaman genelde aynı gün içinde çıkıyor ama tabi her bebek farklıdır inşallah çabucak iyileşir annesi geçmiş olsun 😔 Esra1260 - 1.
Deletedmom114 Esra1260 yok yok sen bir süre bekle ateşini kontrol et panik olma stres yapma sakin kal canım.
Esra1260 Denizkaran_zeynepesil 2-3 gündür ishal de ve sanırım dediğiniz gibi diş çıkarıyor ama damağında kızaıklık falan yoktu
Mrs_Sunshine Esra1260 kızgınlığa bakma canım. Oğlum da hiç kızarıklık olmadı direk hafif şişti ve cıktı dişi. Tabi böyle pat diye çıkmadı aylarca uğraştırdı bizi 😂😂