Derineda Arkadaslar 1 hafta sonra 5 aylik olucaz ve biz gece uykusuna 11 bucuk 12 gibi geciyoruz 3 saat bazen 2 saatte bir kalkiyoruz emmek icin sabah 9 bucuk gibi uyanıyoruz sorum şu nasıl yapsam da gece uykusuna 9 10 gibi geçirebilsem . Fikri olan varmi
Minnosannis Derineda aynen bizde şuan öyleyiz ve şuan hala uyutmaya çalışıyorum oğlumu 🙈 5 ay 12 günlüğüz her gecemiz böyle geçiyor çare arıyorum bende
Derineda Hulya12 dur bakalim buğu 8 de uyandiriyim obur gün de 7 de uyandiriyim . Yavaş yavaş öne doğru cekiyim. Peki huysuz olurmu acaba
[silindi] Derineda Oyğzden uyumuyordur. Ben 6 da gündüz uykusunu bitirmiş oluyorum 9 gibi uykusu gelmiş oluyor uyutuyorum :)
Almila65 Derineda helpppp meeee!!bizde de durum bu malesef bende hala sallıyorum gündüz kaçta uyuyacağı belli olmuyor kızım keyfi ve kahyası basıl isterse ama akşam mutlaka 7 yada 8 yarım saat yada bi saat uyuyor sonra anca 11 de uyku öncesi aktivitemiz anca 12 de dalıyor 10 dk sonra uyanıyor emiyor tekrar
Hulya12 Derineda sanmıyorum öpücüklerle uyandırın hemen sevdıgı şeylerle oyalayın bi kac husuz olsada sonra alışır