Altayin_annesi Sum87 merhaba. Ilaca bagimlinolur bebeginiz ve o ilaca gercekten ihtiyaci olsugunda etkisini gostermez. Lutfen yapmayin. Bebekler gecelere defalarca sadece agridiklaronda uyanmazlar. Ya uyku duzeni yoktur ya memede uyumaya alismistir. Kaldiki dis cikarma agrisi bile olsa kullanmaniz dogru degil. Agri cekmesi normal bir surec ve bir sekilde buna sabir etmek gerek. Lutfen yapmayin.
Sum87 Altayin_annesi sakin olun oğlumu sürekli ilaca bogmuyorum arada veriyordum onun için . zaten yanlış olduğunu farkettim Pişmanlık yaşıyorum
Rzgr Sum87 bende katiliyorum dogru yapmiyorsunuz. Ayrica bir sure sonra bebeginizin gercekten bu ilaca ihtiyaci oldugunda vucudu buna bagisiklik kazandigi icin hicbir işe yaramayacaktir.
Minikbal Sum87 tabiki doğru değil şaka mısınız ya??? Hasta olmayan çocuğa ilaç mı verilir böbreğini karaciğerini bitirmek mi istiosunuz çocuğun
Sum87 Minikbal bu nasıl bir üsluptur ? Bilerek yaptıgım birşey yok hanımefendi sordum sadece cevaplara baksaydınız pişman olduğumu okurdunuz . Anneyim ben bilerek çocuğuma birşey olsun istemem lütfen .
cylnchngr Sum87 ben bu tarz bi durumla karşılaştığımda hafif yüksek sesli müzik açıyordum kolumada yatırıp yavaş yavaş oynuyorduk ayakta dans ediyorduk diyebilirim baya işe yaramıştı sonrasındada uyuyordu zaten ilaç çüzüm değil bu sefer gerçekten lazım olduğunda ilacın faydasını görmessin çünkü bağışıklık kazanır bünyesi
Altayin_annesi Sum87 farkindayim bilerek veya isteyerek yapmamissiniz sureklide yapmamissiniz zaten. Ama genede devam etmeyin diye soyledim. Zaten farkina varmissiniz ki soruyu sormussunuz ☺️
Minikbal Sum87 yorumları okuduktan sonra pişman olduğunuzu gördüm silmek istedim ama silinmedi kusura bakmayın
cylnchngr Sum87 bu arada bebeğiniz ne kadarlık hani belki diş ağrısı kulak ağrısı gaz sancısı olanilirmi çünkü rahatlıyor diyorsunuz bi yerimi ağrıyor acaba
Sum87 cylnchngr 10 aylık tesekkür ederim biri iyi bir şekilde yaklaştı kendimi bir an çok kötü anne hissettim . Şuan kök dişleri çıkıyor ama belirgin ve elleri kulağına gidiyor devamlı ateşi yok ama kafasında da elleri çok sıcak ayrıca uykusu olduğu halde dalamıyor daha kendimi nasıl açıklayabilirim şimdi ben boş yere mi vermiş oldum 🤷🏼♀️
cylnchngr Sum87 ne alakası var tatlım başa çıkamadığımda benimde verdiğim oldu yani on seferde bir keredir oyüzden acaba diş kulak falanmı dedim genelde öyle olur çünkü mutlu altı kuru karnı tok bi bebek niye ağlasın huysuzlansın emin ol onlar bizden daha çok yoruluyor huysuz olduklarında ama benim yöntemimi bir dene bakalım bide onu dene aç şöyle güzel hareketli yerli yabancı bir müzik büyümüş artık aklı erer çünkü al kucağına biraz tepinin oynayın kahkaha atın bak bakalım sana nasıl tepki vericek saatin hiç önemi yok bebişlerimize ayak uydurmak zorundayız
Sum87 Altayin_annesi yok zaten artık Allah korusun ama çok kötü birşey olmadığı sürece vermem şuan eşimle konusuyoruz o bile vicdan yaptı farkında olamadık ilk çocuk cahillik mi diyim bilmiyorum 🤷🏼♀️
cylnchngr Sum87 emin ol çok sevicek inşallah faydası olur hem senin ruh sağlığın için hemde bebişin mutlu olmanız lazım
Altayin_annesi Sum87 vicdan yapmayin :) besincini buyutuyor olsanizds her cocuk farklidir ve hepsini buyuturken bir suru hata yapiyoruz ve yapacagizda. Hepsi icin vicdan yapip kendimizi suclarsak yasayamayiz. Bizlerde bebeklerimiz icin en iyisini istiyoruz. Omlar agladiginda ne yapacagimizi sasiriyoruz. Hepsi ondan oluyor.
otose_san Sum87 sürekli ağrı kesici kullanımı toleransı artırıyor, yetişkinlerde parestemol içeren ağrı kesiciler yerine daha ağır olan NSAİ’lar kullanılmak zorunda kalıyor, bu süreci hızlandırmamak adına ne kadar az verirseniz ağrı kesiciyi o kadar iyi
SedaMeyra Sum87 çocuğunuz a kafaniza gore bir şey vermeyin alalh korusun herhangi bir seyde baskilamis oluyorsunuz