prensannesiii14 ben kullanıyorum düzenli kullanmak gerekiyor çok güzel tuvalete cıkarıyor iştah konusunda pek bisey diyemeyeceğim ben hep aynı iştahtayım bol bol su içmen gerekiyor kuzenim kullandı o baya kilo verdi dal gibi kaldı resmen ama emziriken kullanma derim ben onu 6 aydan sonra kullanmaya başladım ya sütüm azaldı yada sütün tadı değişti anlamadım çocuğum emmeyi bıraktı ben ona yordum bunu