Kızlar kızım 14 aylık.. çok güzel sorunsuz uykuları vardi. Gece 9.00da yatar sabah 8de güne baslar gece 1 kere ya uyanır ya uyanmazdi. Ben öğretmenim. Virüs dolayısıyla 3 haftadır evdeyim. Çocuğa bir hâller oldu kesinlikle odasında yatağında uyumak istemiyor. 3 haftadır bizimle uyuyor. Yanımda uyutup yatağına alıyorum. Biz yatana kadar çığlık çığlığa 4-5 defa uyanıyor. Yanımıza alınca kesintisiz sabaha kadar uyuyor Ama çok sağlıksız uyuyoruz. Doğru düzgün dinlenemeden kalkıyorum. Lütfen önerisi olan var mi?????