Bitkisel den turun her marka kullandım saçlarım boyalı dünya para bayıldım yok kremler maskeler yok bana mısın demedi birgün şampuanım bitti annemin kini kullanayım dedim hacı şakir 2 bir arada zeytinyağlı saç dökülme bir anda durdu gürleşti ışıl ışıl yımuş yumuş ben o kadar şaşırdım ki 10 TL bile değil 1 yılı aşkın 2 yıl olacak bırakmadım hala kullanıyorum 😂😂