Esraaaae 21 ekim doğumluyuz ama 29 Kasım gibi takip ediliyoruz 😂 2 gün önce nöroloji doktorumuz ellerini açması gerektiğini söyledi, hala genellikle yumruk şeklinde tutuyor el açtırma egzersizleri yapıyoruz. Eline bir şeyi zorla tutturuyoruz ama eller sürekli yumruk olduğu için birkaç dakika boyunca elinde tutuyor açmayınca düşüremiyor 🤣 milletin bebeği yüzüstü den sırtüstüne dönerek başlar, benim cadı sırtüstüyken yüzüstü dönmeye başladı hep de sol tarafından dönüyor hiç sağa dönmeye çalışmıyor ama daha 2 3 gündür döndüğü için henüz önemsemedim bakalım nasıl gidicek 🤔 henüz 4 ay atağı da geçirmedik onu da heyecan korku gerilim üçlemesiyle bekliyorum 😂