Esraaaae 6 Kasım’da doğdu oğlum. Uyku düzenimiz var 2 aydan beri çok şükür. 11-12 arası uyur ve 11-12’e kadar uyanmaz 😄🧿 Ben arada 1 kez uyandırıp mama veriyorum. Bu hafta ellerini daha aktif kullanmaya başladı, eliyle birşeyleri tutuyordu fakat uzanmıyordu, bu hafta uzanıyor, önceden gözüne soktuğu oyuncakları artık daha bilinçli tutuyor. Henüz tam yan dönemiyor ama kendini kaydıra kaydıra oyun halısı üzerinde şekilde şekle giriyor. Birde kucakta oturtmaya başladım çünkü oturmak istiyor ve çok mutlu oluyor.