Deletedmom146 Selmaymn manuel alma bence çok yorucu biz ilk başta manuel aldık işe yaramayınca elektrikli aldık bnce üzerine biraz daha koyup elektrkli almalısın
Bgmavsr Wee baby çok memnunum avent elektirikli alsm hiç bi işe yaramadı bide mochi aldm oda çok pratik ve güzel iksiini kullanıyorum