Merhabalar 2 buçuk aylık kızım ve bu aralar sadece yüz üstü uyuyor. Uyuduktan sonra yatağa koyuyorum sırt üstü yatırıyorum ve hemen uyanıyor yüz üstü yatırınca iki saat uyuyor ama yüz üstü yatırınca yalnız bırakmıyorum gözetimimizde uyuyor tehlikeli olduğundan tabi gece böyle bir imkan olmadığından sırt üstü yatırıyorum ve hemen uyanıyor ve çok yorucu oluyor 😓