MaviKelebek Aynı durumdayız diş çıkarıodur sizinki de ya da çıkaracak şimdi uyuttum saat 2:45 ve 1:30’tan beri uyutmaya çalışıyoruz. Tam uyuo beşiğe koyuyorum çığlık çığlığa uyanıyor, bu mesajı yazarken bile uyandı kucağımda ninni söyledim uyuyakaldı 😒ama ne zamana kadar sürecek bilmiyorum ne dişmiş arkadaş anlamadım gitti 😫😫