[silindi] Kızlar ben doğum yaptım devlet çocuk başına para veriyor sanırım onu nasıl alıyoruz şartlar neler bilen varmi
fatimas27 Canim dogum kağıdı aliyorsun kaymakamliga git ilk cocuk değilse diger çocuklarında kimligini al esin de gidebilir orda basvuruluyor
[silindi] fatimas27 Tm cnm teşekkür ederim 😊 eşim ben ve bebegimin kimliğini alil gitse yapabilir yani dimi
Aybarsmom fatimas27 aile ve sosyal politikalar bakanlığı ilçe birimine basvurmustum ben ptt den aldım ödemeyi , belediye bundan bağımsız olarak mı veriyor ayriyetten ?