Ezgiasya 10 günlükken verdim ben.Bebeklerde en baştakş refleks emme refleksi. Sadece süt için emmez yani. Araştırabilirsin. Güven için, mutluluk için , hissetmek için emer.Emzik emmese parmak emer. Benim oğluma daha emk vermemiştim 5 günlük filandı, eldivenli ellerini ağzına götürüyordu.