Merhabalar, kızım 1,5 aylık. Gündüzleri emerken sorun yaşamıyoruz ama akşamları 22.00 den itibaren uyuyana kadar emzirme bizim için mücadeleye dönüşüyor. Emerken sürekli kafasını geri çekip ağlıyor ayaklarını sürekli oynatıyor bıraktığım zaman da hemen meme istiyor, sürekli bu döngü tekrarlanıyor. Sütüm tazyikli olabilir diye öncesinde sağıp öyle emziriyorum olmuyor, dün biberonla denedim zor oldu ama icti her akşam 1 kere biberonla vereyim diyorum ama bu kez de meme reddi yaşarım diye korkuyorum. Aynı durumu yaşayan anneler var mı sebebi ne olabilir sizce ve bu durumla nasıl başa çıktınız ? Cevaplayanlara şimdiden teşekkür ederim.