merhaba iyi geceler öncelikle 1 yasında kızım var ek gıdaya gecitğimizde pütürlü baslamak istedim ama 10 ayına kadar çogu öğününü pğre yedi hafif pütürlü gelsin katı gelsin hemen öğürüyor sürekli blender kullanmak zorunda kalıyorum Yedirdiklerimi çiğnemiyor direk yutuyor büyük erişteleri bile yutuyor resmen ciğneme duygusu yok nohut kuru fasülyesi blendirden geciyorum öyle vermeyi denedim kaç kere kustu sizin bebekleriniz nasıl yiyebiliyorlarmı nasıl katı gıdaya gectiniz ????